Sunday, August 9, 2009

Spent time with my family...





Hi semua..Dah lama aku tak memblog kan diri..sibuk sikit sbb nak siapkan custom album pengantin..Tapi dlm sibuk2 tu,dpt gak aku balik kg..hehe..last weekend,lepas sehari di rumah mak abah hubby aku,ptg saturday tu g umah aku lak..biasa la,aku kan satu kg dgn hubby..kira2 15 min la dr umah family hubby ke umah family aku..so kalo balik kg,mmg kna divide days tu..haha..kita kna sntiasa adil & saksama..hehe
Tujuan utama aku lik kg sbb nk tgk baby adik aku..kiranya baru abis pantang..comel & pipinya tembam..nama dia sofea zahra..2nd cucu for my parents..sofea ni kuat menyusu,pastu nk tido je..ye la..baby bru lahir,mmg la cmtu..
Sonok bila berada di kg kan..ye la tpt kita membesar,tak sama dgn tpt kita berhijrah..lots of memories there..
Kt kg sempat gak aku g makan2 ngan adik & wancu aku..abis wancu sbb kna blanja kitorg mkn breakfast kt old town cafe..braekfast kami bernilai rm100++..hahaha...jarang2 i balik kg,so sesekali kna suh dia blanja..hehe
Balqish kt kg mmg la sgt happy..dari umah family hubby aku sampai ke umah family aku,tahap kenakalannya x dpt dibendung..aku biarkan je sbb aku tau dia happy kt kg sbb atuk & nenek dia manja kan dia..
So,next balik kg maybe bln ramadan:) kna tunggu en suami approve kan..huhu

No comments: