Wednesday, January 6, 2010

Its 2010!!

Aku ingin ucapkan Selamat Tahun Baru 2010 kepada semua kawan2 & family members..Walaupun tahun 2010 baru membuka tirainya selama 6 hari,masih terasa segala suka duka 2009 yg baru saja melabuhkan tirainya..Apakah achievement aku pada tahun 2009?

Banyak juga la yg aku achieve dr segi bisnes, sbg istri, sbg ibu dan sbg hamba Allah..Walaubagaimanapun,still lagi ade perkara yg perlu di carry forward ke tahun 2010. Semoga aku akan lebih bahagia pd tahun 2010 ini disamping menjadi istri & ibu yg diredhai Allah.

Sebagai istri,aku ingin menyusun 10 jari pd suami tanda kemaafan pd setiap kekurangan ku sbg seorg istri. Aku akan cuba menjadi yg lebih baik agar dirinya sentiasa bahagia bersama ku.

Sebagai anak kpd mak dan abah, aku sentiasa kenang jasa mereka hingga akhir hayat ku. Walaupun aku tidak dpt membalasnya dgn harta bnda,akan ku cuba sentiasa mendoakan kesejahteraan mereka serta semoga Allah sentiasa murahkan rezki & memberi kesihatan yg baik pd mereka. Maaf kan segala kesilapan lalu..

Sebagai ibu,aku akan cuba mendidik balqish dgn penuh kasih syg..Setiap apa yg ibu abh usahakan..hanyalah utk balqish;)

Semoga tahun 2010 ini adalah tahun ku memperoleh lebih kebahagiaan,semoga lebih bnyk senyuman terukir di bibir ku...

No comments: