Tuesday, June 7, 2011

HONEYSTAR KE BANDUNG;)
























19.5.2011...Aku dan hubby berangkat ke Bandung,Indonesia..Setelah menghadapi dugaan,akhirnya hubby ku buat keputusan memilih berangkat ke bandung..hehehe..sorry le encik suami kalo i ingatkan u this matter..apa2 pun i doakan u murah rezeki,maybe rezeki itu di lain masa;)
Kami ke sana without Cik Balqish..sorry la syg,ibu & abah nak "honeystar" seketika..hehehe..
Dengan menaiki belon MAS...kami sampai di Bandung dlm masa 2 jam..Setibanya di sana,matlamat kami adalah = SOPING..hahaha..bnyk ke duit cik non nk soping sakan..hahaha..idak la bnyk tp berjuta jugak la..hehehe...
Di sana, Encik suami la yg paling happy sbb dia bnyk soping..saya?happy tu mmg la happy sbb dpt jalan ke negara org tp yg sedeynya brg2 kat sana bila di convertkan agak sama la dgn price malaysia..Apa-apa pon,dpt la jugak aku bli kain ela,telekung,t-shirt,hand bag,key chain,baju Cik Balqish dan kek lapis..Itu je la yg dapek dibeli memandangkan masa amatlah terhad..
Di sana, kami disajikan dgn makanan padang,minang dan sunda..Overall makanan ni ok tp aku amatlah rindu makanan malaysia..huhuhu..
Oleh krn,aku juga dah biasa dgn masyarakat indonesia di negara kita..aku rasa tiada perbezaan sgt dgn negara kita cuma tutur kata dan cara hidup sahaja ada sedikit perbezaan..Apa-apa pun,Indonesia is also a gud country for us to visit;)
Disini..aku kongsikan detik2 "HOONEYSTAR" aku dan hubby..hehehe

No comments: