Monday, February 9, 2009

LASKAR PELANGI..

Hi friends..aku tau ramai yg skang ni tgh upset..tak kira la pasal family ataupun economy..Aku pun sbg manusia bukan selalu happy..Sometimes hati kita sedih tiada siapa pun tau..only GOD know what is in our heart..cintalah pada tuhan sbb tuhan takkan menguriskan hati kita tp kita yg slalu lupa pd nya..

Aku terlalu suka pd lagu laskar pelangi ni tambah lagi kalo u all tgk video clip dia..so beautiful..so friends,cubalah tgk..sure korang akan teringat zaman kecil-kecil dulu yg penuh keindahan..






Lirik Lagu Nidji - Laskar Pelangi



mimpi adalah kunci

untuk kita menaklukkan dunia

berlarilah tanpa lelah

sampai engkau meraihnya


laskar pelangi

takkan terikat waktu

bebaskan mimpimu di angkasa

warnai bintang di jiwa


menarilah dan terus tertawa

walau dunia tak seindah surga

bersukurlah pada yang kuasa

cinta kita di dunia
selamanya…


cinta kepada hidup

memberikan senyuman abadi

walau hidup kadang tak adil

tapi cinta lengkapi kita


laskar pelangi

takkan terikat waktu

jangan berhenti mewarnai

jutaan mimpi di bumi


menarilah dan terus tertawa

walau dunia tak seindah surga

bersukurlah pada yang kuasa

cinta kita di dunia
selamanya…










































2 comments:

mhs said...

its true lisa..same goes to me..sometimes our journey will goes up n down but as an ordinary people we can only do is pray to our All Mighty God..Allah S.W.T for searching His Bliss..Amin..

aku x penah dgr lagu ni lisa..lagu laskar cinta penah le..

ainalisa said...

Husry..semoga tuhan sentiasa memberkati hidup kita..baru la hidup leh happy kan..
weh,best lagu nih..cuba2 la dgr..kalo ko tgk video clips lagi best..tingat masa zaman budak2 dulu..hehe