Monday, February 23, 2009

Melayan Si Kecik Balqish..

say cheessssee....




uwaaa...ibu,qish sedih bangat...

HAI!!!

iBU..Qish suka baca majalah ni...

Aku nih kalo weekend ingat nak update la blog slalu tapi bila weekend je aku bz bangat ngan si comel balqish nih..Kalo weekend tu aku ingat nk la tido bangun ala-ala lewat skit..opss..kantoi..hehe..tapi balqish ni subuh2 dh siap kejutkan aku.Selagi ibunya tak bangun,dia dok naik la atas badan aku..Yang peliknya,awat la dia tak kaco abahnya..confius gile aku..Maybe dia boring kut kaco abah sbb abahnya wat la camne pun,tak sedar apa..kuikui..ya ampunn abang..hehe

Bila weekend ni agaknya dia rasa happy coz ibu & abah ada kat umah,time ni la dia nak bermanja..yes,i agree with this point.. Tapi qish..please la bagi ibu dapat tido nyenyak every weekend:)







1 comment:

hazawahida said...

dah ada anak takde maknanya nak tgk lena mcm kat uitm dulu huhu.