Sunday, June 7, 2009

Balqish is back!!










Semalam 7/6/09,balqish pulang ke pangkuan ibu..yeaaa..nasib baik la abg ipar aku pun lik kg,so derang tolong la bawa qish balik sbb mak kata qish dh demam tak baik2 sbb maybe dia rindukan abah & ibu..thanks kak ct sbb jaga qish dlm keta..mak long..qish balik dulu jumpe ibu..hehe...kalo tak qish ikut mak longnya balik kl..
apa reaksi dia bila nmpak aku...sweett sgt..dia trus senyum kat aku & mulut dia potpet cam nak bercerita..qish nampak x berapa sihat..tapi sbb happy dia tawaf satu umah..sambil mulutnya potpet menceriakan umah aku yg dh lama sunyi..hehe
Anyway thanks kat mak abah abg & mak abah aku & family members yg jaga qish selama seminggu..hehe..jasamu dikenang!
Atas ni picture balqish lepas pulang dr kampung...

4 comments:

hazawahida said...

nasib baik dia ingat lagi kat ko lisa..mlm2 ko tak terjaga ke ingat kat dia

Queenin Murni said...

ala siannyer.. nampak beno muke demam... ibu... ibu jgn tinggal2kan qish lagik ek?? :(

ainalisa said...

Haza,
aku menangis tau ingat dia..huhu..mlm2 tingat dia kt sbelah.kalo balik keja,slalu tingat mulut dia yg bising tu:)

ainalisa said...

Cik Queenin,
Mmg dia demam selsema..cian dia..ibu bukan nk tinggal saja2..ibu ade work..hehe